Боржникам

ЧАСТІ ПИТАННЯ

Чому ви так часто телефонуєте? 

Компанія “Фактор П” використовує систему інтелектуального автоматичного обдзвону, яка з певним інтервалом за часом автоматично набирає телефонні номери всіх боржників, які порушили терміни платежу.  Відповідно, боржник отримує дзвінки до тих пір, поки його заборгованість не буде погашена.

Звідки такі штрафи? 

Штрафні санкції передбачені кредитним договором.  У цьому ж договорі зазначено їх розмір і порядок нарахування. Якщо клієнт стверджує, що вніс платіж у термін і має при цьому відповідну квитанцію, то основні причини виникнення штрафних санкцій можуть бути наступними:

– грошові кошти надійшли на рахунок банку-кредитора з затримкою (наприклад, у разі перерахування через інші банки платіж може здійснюватися протягом 3-х банківських днів, що призводить до «запізнювання» платежу і, відповідно, виникненню штрафів);

– нарахування комісії за перерахування грошових коштів, яка виникає у разі здійснення платежу через інші банки, призводить до зменшення загальної суми погашення кредиту, зараховується на рахунок банку-кредитора, і, в свою чергу, призводить до виникнення штрафів;  

– курсові коливання (у разі валютних кредитів) можуть призвести до того, що в процесі конвертації грошових коштів в іноземну валюту виникне нестача якої-небудь незначної суми, що призвела до нарахування штрафних санкцій.

Детальну інформацію про свою конкретну ситуацію ви можете отримати у співробітників відділення того банку, в якому був оформлений кредитний договір. У разі такого звернення Вам буде надана детальна історія Ваших платежів і нарахувань.

Чому гроші не надійшли вчасно? 

У разі погашення кредиту через інші банки перерахування платежу може здійснюватися протягом 3-х банківських днів. Якщо ж Ви здійснили платіж через касу банку-кредитора після 16.00-17.00, то Ваші кошти будуть зараховані на рахунок погашення кредиту тільки на наступний день. Це викликано тим, що в момент здійснення платежу операційний день банку вважається завершено, а значить, кошти не можуть бути зараховані.

Чому прописні істини потребують, щоб їх часом нагадували? 

Причиною виникнення як дебіторської, так і кредиторської заборгованості фактично є неспівпадіння в часі виконання сторонами зустрічних зобов’язань.

1) прострочену дебіторську заборгованість  це дебіторська заборгованість, що виникає на великому терміни заборгованості після закінчення терміну обов’язкового платежу згідно з укладеними договорами або якщо дата платежу не визначена після виписування рахунка на оплату;

2) дебіторську заборгованість, строк позовної давності якої минув, — це дебіторська заборгованість, яку обліковують після закінчення терміну позовної давності;

3) безнадійну дебіторську заборгованість  це поточна дебіторська заборгованість, щодо якої існує впевненість про її неповернення боржником, або дебіторська заборгованість, строк позовної давності якої минув.

Натомість у складі кредиторської заборгованості згідно з Закону України виокремлюють лише два види, а саме:

1) прострочена кредиторська заборгованість  це сума кредиторської заборгованості, що виникає на великому терміни заборгованості після закінчення терміну обов’язкового платежу згідно з укладеними договорами або якщо дата платежу не визначена після отримання підтвердних документів за отримані товари, виконані роботи, надані послуги;

2) кредиторська заборгованість, строк позовної давності якої минув, — прострочена кредиторська заборгованість, щодо якої кредитором втрачено право звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу.

Мені що кожному співробітнику пояснювати, чому я не плачу? 

Система автоматично виробляє щоденний обдзвін боржників, що порушують умови оплати за кредитним договором. По мірі збільшення кількості днів прострочення з боржником проводять роботу працівники різних відділів банку або факторингові компанії. Історія спілкування з боржником, зберігається і доступна всім уповноваженим співробітникам, однак Вас можуть повторно розпитати про причини відсутності/затримки платежу з метою: 

– з’ясування можливих змін у вашій особистій ситуації, які могли спричинити відсутність / затримку платежу;  

– інформування про подальшу процедуру стягнення боргу;   

– спроби знайти взаємоприйнятне рішення в питанні, Що стосується погашення заборгованості, реструктуризації боргу.

У будь-якому випадку, з Вами будуть підтримуватися безперервний контакт спілкування до того моменту, поки Ваша прострочена заборгованість не буде повністю погашена.

Інформація з питань взаємодії зі споживачем при врегулюванні простроченої заборгованості.